Nationale-Nederlanden wint SponsorRing
11 april 2022
Afgelopen maandag 11 april heeft Nationale-Nederlanden, partner van de Kunsthal, tijdens het SponsorRing Gala de SponsorRing gewonnen voor hun initiatief de NN Open Museum Week. De SponsorRing is een vakprijs die jaarlijks wordt uitgereikt als erkenning voor de beste sponsorcases van Nederland. In samenwerking met de Kunsthal en verschillende musea vierde Nationale-Nederlanden met de NN Open Museum Week de heropening van het culturele leven, na een sluiting van bijna zes maanden.
Tijdens de NN Open Museum Week in juni 2021 nodigde Nationale-Nederlanden iedereen uit om snel weer een bezoek te brengen aan de Nederlandse musea. Heel Nederland kon een gratis toegangskaart aanvragen voor één van de culturele partners van Nationale-Nederlanden: Nederlands Fotomuseum, Kunstmuseum Den Haag, Nederlands Openluchtmuseum, het Mauritshuis en Nationaal Archief en Kunsthal Rotterdam. Met deze succesvolle actie stimuleerde Nationale-Nederlanden museumbezoek, na een maandenlange sluiting van de musea door de coronamaatregelen.